Ku menin tallille niin tihutti vähän joten mä otin sadetakin mukaan. Rapsuttelin ja silittelin Jolleria kunnes väkeä alkoi tulla. Taru ei ollut paikalla vaan joku Susanna oli meitä opettamassa. Se käski mennä harjaamaan hevosia joten kävin listasta katsomassa kenellä mä tänään menisin. Hahaa! Deisin nimi luki mun nimen kohdalla eli menin deisillä<3 Jotain outoo siinä listassa oli. Sitten mä tajusin. Mulla ei lukenut taluttajan nimeä. -Ketä mun taluttaja on? Mä kysyin siltä susannalta ja sain vastaukseks -Taru sano että sä olet tarpeeksi pätevä menemään yksin... Mä menin sitten harjaamaan deisin ja laitoin sille YKSIN suitset ja satulan. Sitten talutin sen kentälle toisten joukossa ja hyppäsin selkään. Tietty laitoin jalustimet sopiviks ja kiristin satulavyön. Ensin me mentiin käyntiä ympäri kenttää ja tehtiin pysähdyksiä. Sitten pari kertaa harjotusravia ja lopuksi kevyttä ravia. Ravi meni HUIPPUHYVIN ja vielä kaiken huipuksi mä menin YKSIN ILMAN TALUTTAJAA. Paitsi että Deisi inhosi vettä niin et se kiersi kaikki pienetkin lammikot enkä saanu sitä oikeen kuriin. Ihana tunti oli<33