Tällä kertaa olin yksin! Olin jotain puol tuntia ajoissa joten silittelin siellä hepoja sillä aikaa kun Taru talutti joitain ulos laitumelle. Ihastuin Deisiin. En tiiä sen rotua mut joko se on iso poni tai pieni hevonen :) Harjasin Deisin ihan yksin ilman et kukaan toljottaa vieressä. Sitten rauhottelin sitä kun se alkoi vauhkoilee. Ei ollut kivaa kun kaverit meni ulos ja se joutu olee karsinassa. Deisi on ihana<3 Sitten Taru vei mut sovittamaan kypärää. Ensin oli liian pieni ja sitten löytyi sopiva. Satuloin Deisin ja laitoin sille suitset. Taru tietty kattoi vieressä ja opasti. Sitten talutettiin se kentälle. Taru näytti oikeen istunnan ja miten noustaan selkään. Olin mä kerran ennenkin ratsastanut, mut nyt mulla oli Taru opettamassa. Viimeksi kaikki meni ominpäin. Nousin selkään pehmeesti ja sitten Taru käski antaa pohkeita. Mä tein työtä käskettyä ja Deisi lähti liikkeelle. Ratsastettiin koko tunti pelkkää käyntiä ja opeteltiin perus juttuja. Taru tietty talutti. En jaksa venata ens lauantaita!!